top of page
Search

"הצ'לו אינטימי"

Updated: Jul 7, 2023



אני לא יודעת מה איתכם אבל במהלך 5 השנים האחרונות אני מרגישה שחוויתי שיעורי חיים אינטנסיביים מתמיד. העולם בתוכי חווה רמות חדשות של שינויים דרסטיים במצבי הרוח כתוצאה מהכאוס שאני מרגישה מהעולם שמחוץ לי. כתוצאה מכך גיליתי שאני מתעניינת יותר ויותר במציאת דרכים חלופיות להתמודד עם עולמי הפנימי בכדי לעבד את המחשבות והרגשות שלי טוב יותר. הבנתי שכדי להתמודד עם רמות גבוהות יותר של מתח- נדרשות ממני תובנות חדשות לגמרי. אחת מהן היא ההחלטה ליצור שיטה חדשה ואותנטית לתרגול רוחני שבאמת עובד בשבילי ועוזר לי לחיות חיים מסופקים מבפנים.

בקיץ 2021 פיתחתי את שיטת הצ׳לו האינטימי Intimate Cello ככלי שיעזור לי לעשות זאת. רציתי להבין שאם באמת כל העולם שלי נוצר מבפנים- מה יכול לעזור לי ספציפית לממש את עצמי חיצונית? זה קרה כשהחלטתי להשתמש ב-'מימוש עצמי' כיצירה ואמנות מכוונת ואז פתאום הצלחתי להתחבר לחופש הפנימי שבתוכי שתמיד היה שם…

כמוזיקאית בינלאומית מיקצועית שמוכרת בעולם כמאלתרת- זכיתי לחוות הצלחה גודלת ומספקת אחרי שהתחלתי לתרגל "נוכחות מסורה" בהופעות שלי. באמצעות זה הבנתי שהכוונה שלי להיות נוכחת עם עצמי ועם האחר תורמת ליכולת שלי להתמזג עם מה שנקרא ״הערוץ שלי״ שם נמצאת יכולת התיעול של כל בן אדם.

בנוסף לזה- בשנתיים האחרונות גיליתי גם את ה״אינטונציה ההרמונית של הטבע״- שהיא מיוחסת לשיטת כיוונון הכלים ב-לה 432 הרץ. זהו תדר שחוויתי אותו כמעצים נוכחות לרמות חדשות של בהירות בחיי ובעזרתו התחלתי להבין מהי המתנה שיש בתוכי לתת לעולם- שזה ללמד איך להיות %100 נוכחים עם עצמינו ועם האחר (שבעיני אין מתנה גדולה ממנה)... כשאנחנו חווים רמה כזו של נוכחות- יש לנו נגישות לכוחות האינסופיים שלנו לרפא את עצמנו ואת עולמינו מבפנים ומבחוץ.


אני מרגישה שהשמחה שאני מקבלת מתקשור בין אם זה תוך כדי נגינה ב-432Hz או אפילו רק בשיתוף על הנושא- יוצרת ויברציות גבוהות בתוכי ואני מאמינה שכאשר אתם חווים את השמחה הזו דרכי אתם גם יכולים להתחבר אל השימחה שבתוככם. אני מרגישה שזה עוזר לכולנו להרגיש מחוברים יותר באופן קולקטיבי, משהו שבעיני יכול לקדם אינסוף אפשרויות לכוחות היצירתיים המשותפים של כולנו.

ֿאני מסכימה עם המון אנשים שאומרים שהמדע מנסה תמיד להתחכם לטבע ושעד היום העולם המלאכותי מנסה לצמצם את כוחו של הטבע שבעיני זה ממש אבסורד. אני מרגישה פיזית על גופי ש- 432 הרץ הוא אכן משמעותי בגלל האנרגיה שאני מקבלת מהכלי ברגע שאני מנגנת.


כשאנו חווים זאת ביחד אנו מתקרבים לבשלות רוחנית שמאפשרת לנו לחוות קו ישיר עם המטרה הגבוהה ביותר שלנו בחיים. זהו תדר פלא שעוזר לכולנו להאיץ שינויים חיוביים בחיינו לקראת ביטוי החלומות והשאיפות הגדולות ביותר שלנו.

האנרגיה שאנו חווים מהפעלת המוח הימני שלנו יכולה להעביר אותנו מהדומיננטיות של "המוח השמאלי" המתייחסת ל'דרכים הישנות המוכרות של העולם' לעבר הצד הטרי והחדש של העתיד הלא ידוע שלנו (המוח הימני). אנרגיית "כדור הארץ החדש" (new earth consciousness) מהדהדת עם רטט של שגשוג שמתחיל מבפנים.

במסעו של אדם אל ‘הלא נודע' צצים אתגרים רבים. ניתן לראות את החיים כמסע רוחני המתפתח מ"רטט החוסר" (50) ל"רטט האופטימיות" (400) הניזון על ידי "רטט ההתלהבות" (500) המוביל לעבר "הכרת תודה עמוקה יותר" (900) ו חופש אמיתי כלפי "תודעת האל הפנימית" (1000). כאשר אתה יודע שאתה יכול להעלות את הרטט שלך - סדרי העדיפויות של החיים משתנות. אתה כבר לא מחפש יותר אישורים, ריגושים, הגשמה וחיבור מבחוץ. מתרחשת טרנספורמציה פנימית שונה לחלוטין, באופן טבעי. אתה מוצא את כל אלה ועוד בפנים. כפי שאמר המורה הרוחני האמריקני רם דאס "כולנו עוזרים אחד לשני להגיע הביתה"- המסע שלי עוסק ב-איך לתמוך באחר לשחרר את עצמו.

המסע שלי הוא לעודד אחרים להיות %100 אותנטיים בדרכים המשמעותיות ביותר להם . אינטימיות= להיות בסדר עם להיות פגיע, לחשוף את עצמך כפי שאתה - לריפוי שלך ולריפוי של אחרים, דרכך.

"הצ'לו אינטימי" (Intimate Cello) הוא פלטפורמה, חוויה ומסע ריפוי אבולוציוני שפורץ את גבולות היצירתיות, הדמיון, האינטואיציה ותודעת האל המהווה את החיבור לידע ולהתרחבות הקוסמית של האדם. ׳הצ'לו אינטימי׳ מציע מסע קולי פרטי וקהילתי, המוצג ומוצע כחוויה הניתנת כמפגשי ריפוי ליחידים ולקהל. אני אוהבת לשתף אותו עם קהילות שמתאחדות להרחבת התודעה.

3 views

Recent Posts

See All
bottom of page